Grannsämja

....känns inte jätteviktigt.
Måste jag verkligen vara tjenis med alla grannar och tycka att deras barn är gulliga?
Kan ärligt säga att jag inte känner igen en tredjedel av mina grannar om jag skulle springa på dom på stan.
Frugan säger då surt "Varför hälsade du inte på dom?"
Följdfrågan blir då oftast "Vem var det då?"
Jo en granne.
Nej det räcker gott med att vara polare med grannen vägg i vägg. Resten känns inte så viktigt.

Dagens mest underskattade är alla matlagningsprogram på tv. Jag förjer alla slaviskt och klart bäst just nu är Hairy bikers på Kanal 9 kl 19.25 varje vardag.
Måste ses.

Kommentarer
Postat av: Svågern

Se då till att skaffa kabel-tv och sen kanalen BBC Food. Sen kan du matporra nästan dygnet runt!

2008-07-08 @ 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0